DeutschEnglishNederlands

     Download rapratieformulier    Nieuws

foto_links.jpg

Voorwaarden

Audio Service is een zakelijk ingesteld reparatiebedrijf.
Dit wil zeggen:
reparaties worden door ons dealernetwerk en Importeurs aangeboden,
of komen via extern transport (bode's e.d.) bij ons binnen.
Uitzonderingen, schadegevoelige apparaten en/of geen verpakking, kunnen na
overleg met desbetreffende Importeur of Audio Service aangeboden worden.

Garantie

Wanneer garantie geclaimed wordt dient er ten allen tijde een
geldige (copy)aankoopnota meegestuurd te worden, deze worden overlegd met desbetreffende Importeur. RMA nummers dienen meegestuurd te worden.
Garantieclaims voor dealers van Marantz, Boston Acoustics en Denon
dient men via de D&M SN site aan te vragen. (Service Notification)
Via UPS wordt de reparatie dan bij desbetreffende dealer afgehaald en
ook weer geretourneerd, vergeet nooit de (copy) aankoopnota mee te sturen.
Garantie voorwaarden D&M vind U hier

Denon Pro & DJ en Marantz Professional worden door een nieuwe Importeur geleverd.
Deze handelt zelf de garantiereparties af middels een eigen technische dienst in Duitsland.
Buiten garantie kunt U wel bij ons terecht voor reparatie

Achteraf Garantie Claimen

Indien een reparatie is afgewerkt en er wordt later toch garantie geclaimd zijn wij
genoodzaakt €20,- ex BTW administratiekosten in rekening te brengen. Zie voorwaarden voor dealers. Eventuele transportkosten worden niet gecrediteerd.

Buiten garantie voorwaarden

  • Prijsopgavegrens ligt bij  €120,- excl. BTW
  • Prijsopgavegrens Tivoli    €75,-  incl. BTW ex verzendkosten
  • Onderzoekkosten            €36,-  excl. BTW
  • Verzendkosten (UPS)      €15,-  excl. BTW
    Neem de tijd om een bon in te vullen en schrijf leesbaar
    (gebruik evt. het Reparatie Formulier).

 

Verkoop- Leverings en Betalingsvoorwaarden van Audio Service BV

 

!! LET OP !!
Onderdelen kunnen niet worden geretourneerd of gecrediteerd.